První airsoftové klání roku 2012

Včera, v sobotu 25.2.2012, proběhla v letovickém airsoftovém areálu první letošní akce pod patronací DDM a army shopu. Na akci byl přítomen i profi fotograf, a ač jsem měl původně v plánu navléct reflexní vestu a pořídit pár snímků přímo z bitvy, nakonec jsem zůstal jen u pár momentek z mrtvoliště.
Počasí vyšlo naprosto exkluzivní. Kosa, která panovala pár dní před akcí a následně i dnes, se během sobotního dopoledne vytratila a po poledni, kdy celé klání začínalo, bylo příjemně teplo, pofukoval mírný větřík a sluníčko příjemně hřálo. Dorazilo cca 40 lidí z Letovic, Boskovic, Jevíčka a přilehlého okolí.

Hrálo se v bývalém lomu, "na dně" ještě byla sněhová vrstva, ale vyšší polohy byly bez sněhu, někdy dokonce vysušené. Bláto, o které opravdu nebyla nouze, echt klouzalo, jen během dopoledne, kdy jsme chystali areál na odpolední akci, jsem třikrát otestoval chrániče :D Odpoledne to nebylo o moc lepší. Při jednom strmějším výstupu jsem se najednou utrhl, xichtem třískl na mou celokovovou M4 a nemít na sobě celoobličejovou masku, vysklil jsem si úsměv. Následně jsem se, ryje držkou v blátě, zřítil ze svahu a vzal s sebou dolů i dva kolegy, kteří šli za mnou :) I to se občas stává. Všichni jsme to ustáli v pohodě.

Ready for action...

Terén byl hodně členitý, doplněný o řadu bunkrů, okopů i umělých překážek. Při dobývání nepřátelských pozic se mi naskytla příležitost zažít několik úchvatných scén...

Hrál jsem s lidmi - tuším - od Boskovic a Jevíčka, které jsem nikdy předtím neviděl... postup vpřed. Roztroušení po 1-2 hráčích za provizorními kryty... ze předu se ozvalo: "Krycí palba 3 - 2 - 1 teď" pointman vybíhá vpřed k další překážce, my ostatní jej kryjeme zastírací střelbou. Protivníci před námi, přišpendlení k zemi bunkru, se v danou chvíli neodvážili vystrčit hlavu. Za chvíli repete, další člen týmu... do toho hluk, střelba a odpolední slunce prosvítající mezi holými stromy... Dva killy během útoku byla už jen sladká třešnička na dokonalém dortu... ukázka naprosto libové spolupráce.

Tento bunkr/okop na vyvýšeném místě byl cílem našeho útoku.

Další vlna útoku, zapadnu do krytu za kus dřevotřískové desky. Dvacet centimetrů před obličejem mi bubnuje o přední stranu desky jedna salva BBček za druhou. Přebíjím, zkouším nazdařbůh poslat dávku někam vpřed... adrenalin mi tepe ve spáncích...

Zkrátka naprosto epesní zážitky...

Během akce jsem otestoval i nový kolimátor. Oproti mechanickým mířidlům luxusní záležitost. Střelba nikdy nebyla zábavnější :) Zamířit, nástřel, krátká dávka, zásah a další protihráč si to míří na mrtvoliště. To vše dvojnásobně přiblíženo...


AK, M4A1, G36... libo-li zbraň?

Snad jedinou malou skvrnkou byli dva terminátoři, kteří zásah nedostali a nedostali, i když je cca na 30-35 metrů kropily soustředěnou palbou dávkami minimálně 4 zbraně současně... No co už... někdo má prostě asi štěstí... :]

Celkově to byla opravdu povedená akce, kterou jsem zakončil - pro mě luxusním - poměrem 15 killů na 4 vlastní "úmrtí". Celá akce byla poměrně hodně divoká, díky množství krytů se bojovalo na střední až kratší vzdálenost, hodně se střílelo dávkami. Za 4 hodiny jsem vystřílel cca 2200-2300 BBček (cca v půlce 7. zásobníku došla baterka). Tímto díky Mírovi za zadotování municí ;)


Solid snake hadr...

Btw. nějaká dobrá duše mi půjčila búra na seřízení kolimátoru, leč než jsem mohl reddot seštelovat, někam mi zmizla a už jsem dotyčného dobrodince neodchytil. Mince je u mě k vyzvednutí ;)

Další fotografie z akce (fotografie nejsou moje).

Pro ty, kteří dočetli až sem a umí brát nejen soft trochu s nadhledem, jedno fajné videjko o cool chlápcích, co nikdy nekoukají na exploze :]


Komentáře

Firejs píše…
Hezké, já hrál jen jako malej, poslední roky jsem se ukázal jen na mini akcích jen jako kameraman :(

Povedené fotky, klidně bych kouknul navíc ;)
Anonymní píše…
Přítel rád běhá, tak jsem mu na Vánoce letos koupila tady http://www.panskamoda.eu/funkcnipradlo funkční prádlo. Byl to můj první nákup funkčního prádla, tak jsem zvědavá, jak bude spokojený :-)